جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی برنامه قابل قبول ارائه داده است

حسن پور

حسن‌پور، نماینده کرمان و راور در پاسخ به نظرش در ارتباط با کابینه پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان چنین گفت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
بنا بر تعامل با دولت است. براساس معنویات مقام معظم رهبری و همکاری و همراهی با دولت محترم، قطعا به جمعی از همکاران رای خواهم داد.

وی در توضیح روند بررسی بررسی کابینه پیشنهادی بیان کرد: بر اساس آن‌چیز که تا این لحظه به جمع‌بندی رسیده است به ۸۰٪ از افراد پیشنهادی رای خواهم داد و با ۲۰٪ آن‌ها مخالفت خواهم‌کرد و این مخالفت بر اساس مسائل سیاسی نیست بلکه در ارتباط با برنامه‌های ارائه شده است.

حسن‌پور از موافقت خود با ستار هاشمی گفت: وزیر ارتباطات از بدنه است و تمام دوستان ذکر خیر ایشان را می‌گویند، ایشان از توانمندی لازم برای اداره این وزارتخانه مهم برخوردارند.

او در ادامه موافقت خود را با سید محمد اتابک اعلام کرد: در ارتباط با وزیر پیشنهادی صمت، با مواردی که تا به الان از ایشان ارائه شده، ایشان می‌توانند فردی موفق در این جایگاه باشد، زیرا با بخش خصوصی نیز در ارتباط بوده و با مسائل و مشکلات بخش تولید آشنا هستند و کمبودها را می‌داند.
این نماینده مجلس با تعدادی از وزرا موافقت نخواند کرد: با وزرای پیشنهادی چون وزیر نفت، وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی هم مخالفت شدید دارم، به خاطر برنامه‌ی ارائه شده از سوی ادارات و عدم کارایی و توان کاری این برنامه‌ها.
حسن‌پور بیان کرد تا دوروز آینده نظرات نهاییش را درباره باقی وزرا عمومی خواهد کرد: در ارتباط با دیگر وزرای پیشنهادی، در حال بررسی و رصد برنامه‌هایشان هستیم، برنامه‌ی این افراد در کمیسیون‌ها ارائه شده است و در یک و یا دو روز آینده به صورت قطعی نظر خود را اعلام خواهم کرد.

حسن پور در ادامه از تایید چند وزیر دیگر گفت: وزیر محترم دادگستری، وزیر اطلاعات، وزیر دفاع، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر ارشاد از برنامه خوبی برای اداره کار برخوردارند.

نظر وی در ارتباط با میدری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز مثبت بود. وی بیان کرد: همچنین وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، برنامه قابل قبولی تا این لحظه ارائه داده‌اند و بر این اساس گمان ما این است که ایشان از عهده‌ی اداره این وزارتخانه مهم و اساسی، برآید.

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *